Jak spełnić najnowsze wymogi Google w zakresie prywatności?
W związku z regulacją Digital Markets Act, firma Google od 6 marca wymaga wdrożenia mechanizmu Consent Mode v2, aby nadal korzystać z ich usług. Jeżeli Twoja firma korzysta z takich narzędzi jak Google Ads lub Google Analytics, jego wdrożenie jest obowiązkowe. Brak wdrożenia może skutkować zawieszeniem dostępu do usług Google Ads i Analytics!
Wiemy, jak pracochłonne może być wdrażanie kolejnych regulacji, które nierzadko wymagają sporej wiedzy technicznej.
Dlatego oferujemy Państwu usługę wdrożenia Google Consent Mode v2 w wersji rozszerzonej. Proponowane przez nas rozwiązanie jest uniwersalne i integruje się z każdym rozwiązaniem Cookie Manager Platform informującym o ciasteczkach.
Niezależnie od tego, czy to sklep internetowy czy zwykła strona WWW, zapewniamy kompleksowe wdrożenie Google Consent v2.
UWAGA ! Wdrożenie Google Consent Mode v2 jest możliwe na stronach z działającym bannerem informujących o ciasteczkach. W przypadku braku banneru zapraszamy do kontaktu.
Wdrażany przez nas wariant zaawansowany pozwala na większą elastyczność i lepsze modelowanie w narzędziach analitycznych Google. Co więcej, umożliwia ono wykorzystanie zaawansowanych funkcji sztucznej inteligencji do modelowania konwersji, zapewniając dokładniejsze wyniki.
Po wdrożeniu tego rozwiązania będzie możliwe ujęcie w analizach nawet tych użytkowników którzy nie wyrazili zgody na ciasteczka (z poszanowaniem ich odmowy i w sposób anonimowy).
Jakie są korzyści z wdrożenia GCM v2?
- Zgodność z przepisami ochrony prywatności: GCM v2 pomaga w dostosowaniu działalności online do wymogów prawnych, takich jak RODO (GDPR) czy digital Markets Act, poprzez efektywne zarządzanie zgodami użytkowników na pliki cookie.
- Możliwość z dalszego korzystania z usług reklam i analityki Google: Wdrożenie Google Consent jest konieczne, aby nadal korzystać z takich narzędzi jak Google Analytics czy Google Ads
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji w modelowaniu konwersji: Dzięki Consent Mode v2 można korzystać z zaawansowanych funkcji AI Google do modelowania konwersji, co pozwala na lepsze zrozumienie zachowań użytkowników i bardziej efektywne targetowanie reklam.
- Dbanie o prywatność: Zapewnia większą integrację z udzielanymi zgodami użytkowników, co przekłada się na lepsze zarządzanie ich prywatnością.
- Lepsze modelowanie bez zgody na ciasteczka: Umożliwia lepsze śledzenie konwersji i dostosowanie kampanii reklamowych, nawet gdy użytkownicy nie wyrażają zgody na pliki cookie.
Wdrożenie Google consent mode v2
Kompleksowe wdrożenie
Czy potrzebuję wdrożenia Google Consent Mode v2?
Jeżeli:
- Korzystasz z remarketingu Google Ads
- Używasz Google Analytics do analityki
- Chcesz spełnić obowiązkowe wymogi Google
- Potrzebujesz lepiej modelować i analizować ruch użytkowników na stronie
Ta oferta jest dla ciebie!
Jak będzie przebiegać nasza współpraca?
Zamówienie wdrożenia
Podczas zamówienia warto uzupełnić wszystkie pola, aby przyśpieszyć realizację. Potem skontaktujemy się i umówimy termin rozmowy.
Rozmowa
Podczas niej poznajemy obecną sytuację, sprawdzamy stan analityki i uzgadniamy dostępy potrzebne do wdrożenia.
Wykonanie wdrożenia
Zazwyczaj wykonujemy je w ciągu 10 dni roboczych.
Przesłanie paportu
Poinformujemy Cię o wszystkich działaniach, które podjęliśmy podczas wdrożenia.