Jak polepszyć skuteczność strony lądowania i zarabiać więcej?

Czy prowadzisz biznesie, inwestujesz w płatne kampanię mająca zwiększyć ruch na twojej stronie i nie widzisz dużych efektów?
Pomimo wielu odwiedzających w google analytics, mało kto decyduje się na zakup?
Przyczyną może być niejasna struktura lub nawigacja strony – klient czuje się zagubiony i wychodzi, bo nie znalazł rozwiązania swojego problemu. Trzeba więc doprowadzać do sytuacji, gdzie klient zostaje na stronie i np. dokonuje zakupu produktu, co nazywa się konwersją.

Współczynnik konwersji (CR - Conversion Rate)

Jest to wskaźnik, który określa jak dużo osób wykonało pożądane działanie np. zapisze się na newsletter, dokona zakupu czy skorzysta z formularza kontaktowego.

Średnia konwersja stron lądowania w internecie wynosi ok. 2%, co oznacza, że z tysiąca osób, które wejdzie na Twoją stronę, tylko 20 z nich wykona pożądaną przez Ciebie akcję np. kupi Twój produkt lub korzysta z formularza kontaktu. Cała reszta, czyli 980 z tysiąca osób zrezygnuje. Pamiętaj, że w kampanii płacisz za cały tysiąc wejść!

Dlatego właśnie zwiększenie konwersji jest tak ważne – pozwala Ci lepiej wykorzystać wydane pieniądze na kampanię oraz przekłada się na większą ilość klientów w Twoim biznesie.

Pytanie brzmi: Jak zwiększyć konwersję na Twojej stronie?

Aby się tego dowiedzieć, możesz zlecić nam przeprowadzenie audytu Twojej strony lądowania. Przeanalizujemy Twoją stronę pod względem jasności i użyteczności dla klienta. Po przeprowadzonej analizie sporządzimy raport z konkretnymi wskazówkami, aby zwiększyć konwersję i w konsekwencji pozyskać Ci więcej klientów.

Skuteczność audytu będzie potwierdzona danymi z analityki strony, a jeżeli konwersja się nie zwiększy, zwrócimy ci pieniądze!

Dlaczego możesz nam zaufać?

Od kilku lat zajmujemy się tworzeniem stron internetowych, przeprowadziliśmy z sukcesem ponad 100 kampanii, oto co klienci mówią o współpracy z nami:

Teraz rozszerzamy swoje usługi o optymalizację konwersji (CRO – Conversion Rate Optimization). To interdyscyplinarne podejście łączące psychologię i technologię, które można wykorzystać w praktyczny sposób. Dzięki podejściu opartym na zasadach przetwarzania informacji przez mózg, można stworzyć skuteczniejszą stronę lądowania, zwiększyć konwersję i w konsekwencji zyski w Twoim biznesie.

Ta oferta jest dla ciebie jeżeli:

Audyt bez wdrożenia

Wdrażasz go samodzielnie
1099 PLN
Analiza Twojej strony lądowania
Raport z konkretnymi wskazówkami
30 dniowe wsparcie po wdrożeniu

Audyt z wdrożem

Wdrażamy go za Ciebie
1299 PLN
Analiza Twojej strony lądowania
Raport z konkretnymi wskazówkami
Wdrożenie audytu
30 dniowe wsparcie po wdrożeniu

Korzyści z audytu:

Raport z konkretnymi
wskazówkami do wdrożenia

Gwarancja skuteczności lub zwrot pieniędzy

Indywidualne podejście

30 dniowe wsparcie

30 dniowe wsparcie

Po wykonaniu audytu nie zostawimy Cię z kolejnym „magicznym narzędziem”, które wymaga poświęcenia czasu i uwagi.

Po wdrożeniu zapewniamy 30 dniowe wsparcie i dwa spotkania, podczas których wyznaczymy dalszy kierunek oraz kolejne kroki do optymalizacji. Po tym czasie, jeżeli efekty będą satysfakcjonujące, oferujemy możliwość długofalowej współpracy.

Najczęściej zadawane pytania

Każda strona, na którą kierujesz ruch jest stroną lądowania (strona główna).

Oferujemy audyt z wdrożeniem, w którym zrobimy to za Ciebie! (ew. link do miejsca na stronie z pakietami)

Jeżeli zdecydujesz się na audyt, wdrożymy analitykę bezpłatnie! Co więcej, audyt i ewentualne wdrożenie wykonamy dopiero po ustaleniu obecnego poziomu konwersji.

 Skuteczność audytu oceniamy w oparciu o twarde dane z analityki strony i dajemy gwarancję zwrotu pieniędzy, jeżeli audyt nie przyniesie poprawy.

Jak będzie przebiegać nasza współpraca?

1. Zamawiasz audyt
2. Umawiamy się na rozmowę
– poznajemy obecną sytuację
– sprawdzamy czy jest wdrożona analityka (Google Tag Manager)
3. Wykonujemy audyt
4. Wysyłamy raport z audytu
4.1 Wdrażamy audyt (jeżeli wybierzesz taką opcję)
5. 30 dniowe wsparcie po wdrożeniu audytu:
– Spotkanie nr. 1 (ok. dwa tygodnie po wdrożeniu)
– Spotkanie nr. 2 (ok. cztery tygodnie po wdrożeniu)
W trakcie tych spotkań wspólnie przeanalizujemy wyniki i omówimy kierunki dalszego rozwoju.

Scroll to Top